Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

5 stycznia 2013

Metamorfoza Danielle434


Przed: Zapraszam do przeczytania poradnika znajdującego się na tym blogu, wiele wyjaśni. Nie będę komentować oczu, bo wiadomo, jakie jest moje zdanie na ich temat. Nie podoba mi się też kolor brwi, ich kształt, tak samo zresztą oczy, usta i twarz.
Po: Niewiele makijażu, dość skromnie, ale nawet on nie ratuje sytuacji "kształtów".
Przed: Jestem na nie. Nic do siebie nie pasuje- skarpetki, sukienka i tenisówki? Oh proszę!
Po: Usiłowałam uczynić z ciebie stereotypową Paryżankę. Dość prosty ouift urozmaicony berecikiem :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam styl na " stereotypową Paryżankę " ♥ !

    Co do makijażu mogłabyś dodać czerwoną szminkę i niebiesko-czarne cienie, Tak aby ładnie pasowały do stroju - ale to jest oczywiście moje zdanie . C;

    1niunia1 ♥ C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dzięki za metamorfozę :P Teraz zmieniłam twarz i kształt brwi i mam nadzieję, że na lepszy.

    Danielle434

    PS: Wcześniej wyglądałam odstraszjąco.

    OdpowiedzUsuń