Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

9 października 2013

Metamorfoza Stella449

Twarz

Makijaż ładny, nie mogę się do niczego przyczepić. Włosy też pasują. Ja postawiłam na cieplejsze kolory. Niestety na jednym oku nie widać czerwonego cienia, więc dziwnie to wygląda. Ale jest progres, bo użyłam różu na policzki.

Strój


W twoim stroju nie pasuje mi bluzka i torebka. Reszta jest w porządku. Zrobiłam dwie wersje. Pierwszą utrzymałam w bieli i czerni, jednak druga ma w sobie dużo wzorów. Pierwszy jest też bardziej podpasowany do twojego obecnego makijażu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz