Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

14 czerwca 2011

Metamorfoza : Jadziat123




Przed :
Tylko włosy mi się podobają. Tak poza tym .. nic. ;p
Po:
Usta dałam trochę niżej, ano i makijaż, zmieniłam ten żółty kolor na ciemny. Nawet radziłabym ci kupić czarny, ale .. spoko.. to może poczekać , bo ten brązowy będzie ładniej wyglądał z ciuchami .:P . I włoski jaśniejsze, bo my blondynki rządzimy .! :D




Przed :
Dziewczyno .. czemu mnie ranisz, i tak się ubierasz... jest taki odcinek w Nie ma to jak statek , nie wiem czy oglądasz.. że London, przyjeżdża do babci w Tajlandii,. Przepraszam, ale ty wyglądasz jak ta właśnie babcia...
Po:
Ja stawiam na lato, wakacje.. plaża.. I właśnie sportowe ciuchy. Masz ich w szafie peełno. Ogólnie masz dużo ciuchów. xd , i to bardzo ładnych. Więc proszę cię.. Nie krzywdź mnie ani stardolla i zacznij w tych własnie ładnych ciuchach chodzic.. ;]

Ocena :
Przed : 3/10
Po : 9,5/10

Moja Rada :
Zacznij się ostrzej malować , ciemne oczy, z nutką białego przy spojówkach. Kup sobie np. czarnego luxa, jak będziesz mieć wolną kase...No i ciuchy.. Kupuj, kupuj i ubieraj .:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz