Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

14 czerwca 2011

Metamorfoza : kala_15




Przed:
Ładnie były oczy zrobione, i lubię też, tą fryzurkę, jednak .. coś mi to takie..
Po:
Masz fryzurkę , która mi się bardziej troochę podoba, oraz oczka niebieskie które kocham. Kolczyki złote, wybrane specjalne, bo jak coś będą ci pasowały do sukienki pod spodem. Niestety bardzo się boje, że w komentarzu napiszesz, że ci się nie podoba, bo zabrałam kolczyki w nosie i wardze. Jeżeli Ci się nie podoba. Napisz. I z góry Cię bardzo przepraszam, ale po prostu nie znam twojego stylu... ; ( *




Przed :
Tło na pierwszym zdjeciu jest zrobione specjalnie. Żeby Tobie i wszystkim pokazać, jaką masz.. zajeefajną szafę, oraz , żeby pokazać jaka jesteś bezczelna, że się jeszcze tu do nas zgłaszać po metke. xd
Laska.... masz .. (oj nie da się przeklinać) extra ciuchy, i ty już przed metką masz je za...(i znowu nie można pozytywnie przeklinać...). xd
Po:
Zauważyłam, że masz (..) ciuchów HB, to wcale, ich nie nosisz... I .. trzeba to zmienić. Nie karze ci ubierać ich wszystkich naraz .. ale .. po trochy, po trochu i staniesz się gwiazda catwalk, oraz covergirl ..:P

Moja Ocena :
Przed : 8/10
Po : 10/10 .:D

Moja rada :
Zacznij nosić , te wszystkie Hb ;P

2 komentarze:

  1. Mogę zgłosić swoją doll do metamorfozy.?

    papla169

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, nie pasuje Ci w moim makijażu to pewnie, że jest zbyt "ostry" ;)
    ten Twój zaś jest taki "słodki". obydwa mi się podobają ;>

    co do stroju wolę przed.a co do noszenia HB to jakoś tak wychodzi iż ich nie zakładam ;d

    heh, chyba dzięki Tobie założę bloga z metkami ;p


    kala_15

    OdpowiedzUsuń