Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

12 stycznia 2013

Metamorfoza 1niunia1

Metamorfoza
1niunia1

Strój
Przed: Średnio mi się podoba. Najbardziej mnie drażni ta torba i wianek. Denerwują mnie również te platformy, przejadły się już. Reszta może być :)
Po: Bardzo mi się spodobało połączenie szortów z bluzką. Genialny blazer połączyłam z genialną kamizelką :) Nałożyłam jeszcze moje ulubione glany i okulary.

Twarz
Przed: Na początku wspomnę,że nie podoba mi się kolor włosów. Brwi powinny być troszeczkę niżej. Nie podobają mi się oczy. Makijaż mi się podoba :)
Po: Obniżyłam trochę brwi. Zrobiłam makijaż w odcieniach stylizacji. Zmieniłam włosy na jedne z moich ulubionych. Myślę, że się spodoba. 

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie lepiej przed, choć nad makijażem bym polemizowała, który jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. glany??!! jasne obcas,ćwieki.i gdzie w tych "glanach" są sznórówki???
    Pozatym fajnie, tylko nienawidzę tych ust.wedłóg mnie wygląd sie w nich jak debil..

    OdpowiedzUsuń
  3. glany??!! jasne obcas,ćwieki.i gdzie w tych "glanach" są sznórówki???
    Pozatym fajnie, tylko nienawidzę tych ust.wedłóg mnie wygląd sie w nich jak debil..

    OdpowiedzUsuń