Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

12 stycznia 2013

Metamorfoza Gama114

Wygląd

Przed:Szkoda,że nie masz pomadkami pomalowane oczy tylko tuszem,moim zdaniem lepiej by to wyglądało.;) Włosy mają wspaniały kolor!Czerwony to jeden z moich ulubionych.Bardzo dobrze wybrałaś części twarzy.Nie mam zastrzeżeń co do innych rzeczy.Wszystko jest tak jak powinno.
Po;Na początku zmieniałam włosy na taki bardziej ciemniejszy,który by pasował do brwi.Pomalowałam oczy na kolory brąz,zieleń i fiolet,aby łączyły się z fryzurą.usta zostawiłam takie jakie miałaś.

Ubiór

Przed;Widząc tą stylizację załamałam się.Dziewczyno masz tyle fajnych ubrań nie jedną fajną stylizacje dało by się utworzyć!Nic tu się ze sobą nie łączy po za glanami i tatuażem;/ Sądzę,że nie potrzebny jest tam ten szalik,ponieważ daję niezbyt ciekawy kontrast stylizacji;/
Po:Nie wiem czy mam być w całości zadowolona ze swojej twórczości.Do czerwieni najbardziej moim zdaniem pasuje czerń,więc pojawiły się tu wyszukane przez ze mnie najładniejsze rzeczy w tym kolorze.Aby nie było jakieś pustki w tej stylizacji dodałam czerwone rajstopy i łańczuszek ze wzorem gwiazdy



2 komentarze: