Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

6 stycznia 2013

Metamorfoza jaaaaxd25

Metamorfoza
jaaaaxd25


Przed: Stylizacja ładna, aczkolwiek denerwuje mnie torebka. Dobrze dobrałaś narzutkę. Lity trochę się przejadły.
Po:  Masz świetne rzeczy! Moją ulubioną kurtkę (szkoda, że jej nie mam) połączyłam z cudownymi jeansami, bluzką w odcieniu kawowego i torebkę na ramię. Większość ubrań to cenne rzeczy, ale ze zwykłymi, które masz w szafie nie kleiło się do siebie. Stylizacja w moim ulubionym stylu- street style :)


Przed: Nie podobają mi się tu sztuczne rzęsy i brwi niedobrane do koloru włosów. Z części ciała nie podoba mi się nos, brwi i oczy, usta ujdą. Makijaż z użyciem jednego cienia to za mało.
Po: Na początku powiem, że masz bardzo mało kosmetyków. Makijaż zrobiony z tylko trzech cieni- kremowego, czarnego i szarego. Użyłam pogrubiającego tuszu. Mam nadzieję, że się spodobało :) Komentujcie!

5 komentarzy:

  1. No cóż, stylizacja wyszła Ci wręcz szałowo - Tylko ten beret - taki jakiś dziwny w którym koszmarnie widać "miejsce na uszy" C:

    Makijaż Po zdecydowanie lepiej, ten przed jest wykonany krzywo, bezładu i składu ;x
    Odmieniłaś tą doll, na 100 %

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przed metamorfozą twarz zmieniłabym dużo. M.in kolor brwi, a nawet ich kształt , usta i oczy. Wszystko. Po fajnie dobrałaś makeup.
    Metka udana.
    Danielle434

    OdpowiedzUsuń