Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

6 stycznia 2013

Metamorfoza Jednorozecdance + prezent

Cześć kochani,
Wczoraj zmieniłam  wygląd bloga , mam nadzieje że się wam podoba . Przypominam że metamorfozy na naszym blogu są darmowe, robione bez hasła i może je mieć każdy obserwator tego bloga. Więcej informacji w zakładce Zgłoszenia .


TWARZ
Przed : Okropne elementy twarzy , kolor skóry oraz włosy . Nic do ciebie nie pasuję.  Makijaż zbyt zlewa się z kolorem skóry . 
Po : Zmieniłam włosy i ich kolor, te moim zdaniem lepiej pasują do tej twarzy . Oczy pomalowałam w ciemnym kolorze . Brwi również pomalowałam na czarno.  Z ustani za bardzo nic nie mogłam zrobić , ponieważ są okropne. 

 UBIÓR
Przed :  Strój to jakaś porażka . Biała niby sukienka i czarne buty - to naprawdę wielka modowa wtopa , do tego ubranie nie dokładnie ubrane . 
Po : W szafie nic fajnego również nie znalazłam .  Stworzyłam prostą stylizację . Blezer połączyłam z białą tuniką i czarnymi spodniami .  Do tego aparat oraz  czarne buty - niestety nic lepszego nie mogłam wykombinować z ubrań w szafie . 

PREZENT
Dziś mam do oddanie kurteczkę Hb . Wiem że to nic specjalnego , ale może komuś się przydadzą . Wystarczy mieć 2 sd w kieszeni aby je mieć i być obserwatorem bloga.  Jednej osobie która skomentuję tą metamorfozę je oddam . Proszę piszcie szczere komentarze a nie "zg się " . 


Pozdrawiam E.

14 komentarzy:

  1. śliczna matemorfozaa ;D Pozdrawiam kasiula777

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, lalka ma trochę 'specyficzne' części twarzy. Gratuluje, że udało ci się coś z tym zrobić :) Ubranie po metamorfozie fajne, stylowe i jednocześnie proste. Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam :) justus1996

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do stroju moim zdaniem kolory dobrałaś obłędnie = ale tylko to.
    Cały strój nie podoba mi się - najgorsza torebka.

    Co do makijażu mam wrażenie że znasz się na tym najlepiej. c:
    Oby tak dalej ...
    Pozdrawiam 1niunia1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o metamorfozę przed to rzczywisćie kolor skóry oraz te wargi są okropne (wargi są zdecydowanie za duże) po myśle że wyszło co to świetnie nie licząc tych ust ale nie mogłaś z nimi nic zrobić, :) ubranie przed okropne jak się nie myle te 2 spodnice i bluzka to darmówki , po dollkę ubrałaś naprawdę ładnie masz talent , pozdrawiam , karolciaszal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza - udana.
    Wybieram po i tu i tu.ale podwyższyłabym jeszcze usta.i dodała pudru, konieczne.
    Strój przed? Porażka jakich mało. Po już bardziej mi się podoba. Ale lepsza była by w tej sytuacji kopertiwka
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  6. W makijażu "Po" mogłaś usta trochę podwyższyć. A w stylizacji zmieniłabym buty na pomarańczowe lub dodać jakiś naszyjnik. :)
    Kinga087

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentujecie tylko po to, żeby zdobyć nagrodę... W innych postach nie widzę ŻADNYCH komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed mi się kompletnie nie podoba. Co to za ubiór w ogóle? Po jest lepiej. Twarz mnie przeraża. Kształty poprostu straszne. Po jest już lepiej, chociaż nie bardzo podoba mi się ta narzutka (?). Fryzura i makeup po jest dużo lepsza. Ale jednorozecdance - powinnaś zmienić twarz. Usta wyglądają jak u jakiegoś małpiszona.

    Pozdro, Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza jak najbardziej ci się udała.Ja również uważam że jej lalka ma paskudne części twarzy.Usta jak u murzyna a nos jak pinokio...W makijażu niezbyt się popisałaś ale make up ci wyszedł ładnie.Ubranie tak samo.Bardzo podoba mi się ta narzutka w połączeniu z białą tuniką.Podsumowując : modnie, młodzieżowo i wygodnie czyli tak jak lubię.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zgłaszam się.Na stardoll jestem beronika852

      Usuń
  10. Kurteczka jest prześliczna właśnie tydzień temu jej szukałam :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  11. A metamorfoza jak najbardziej udaana i od razu lepiej zmieniłaś tą dziewczynę :)
    Obserwuję pod ; Oliwia Dąb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. metamorfoza bardzo ładna..ale te włosy krótkie są ładne, tyko jej nie pasują ;o

    OdpowiedzUsuń