Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

10 stycznia 2013

Metamorfoza Lea_Carolina

Może zacznijmy od wstępu: moja dobra znajoma z dwóch światów poprosiła mnie o coś mrocznego. Zobaczcie.. może udało mi się choć w części spełnić twą prośbę ? ^^

TWARZ I MAKIJAŻ
BEFORE : Nie będę się rozpisywać, bo musiałabym wytknąć ci za dużo uwag. Ogółem: nie podoba mi się. Co gorsza - z tymi soczewkami przypominasz Marilyna Mansona ! Fuuj.
AFTER : Włosy genialnie wpasowały się do twarzy, ale jeszcze do nich poczekasz.... . Nareszcie udało mi się zrobić nienaganne pasemka ! Oczy w przybliżeniu wyglądają jak makijaż Kleopatry, nieprawdaż ?

SYLWETKA I UBRANIE

BEFORE : Cóż... przyznam szczerze, że jestem w pewnym stopniu pomysłodawcą tego stroju, więc ocenę 'przed' zostawiam komentatorom.
AFTER1 : Wszystko się skleiło. Bardzo napracowałam się przy tej stylizacji i jest wielowarstwowa.
AFTER2 : Baletnica... tak.... mroczna....to był mój motyw....przewodni... ^^
EDIT.: takie tam dodanie na szybko, bo zapomniałam, że miało być MODNIE. Modny w tym sezonie jest khaki, bordo, śliwkowy i .. futerka ! Znalazłam top w pierwszym kolorze, ale żeby nie był taki monotonny  (nienawidzę krótkich kurteczek!) dół bluzki ozdobiłam podziurawionym topem z kolczatki (?)

Co sądzicie o metamorfozie ? Piszcie ! Dla wylosowanego komentarza wylosuję 100 sm ! Nie biorę pod uwagę komentarzy typu : zgłaszam się
(musi być minimum 10 komentarzy)

~0lusia69

4 komentarze:

  1. super metamorfoza! jestem naprawdę zadowolona :)) Postarałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką takiego stylu, więc mnie się nie podoba. Ani przed, ani po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że o wiele lepiej z twarzy wygląda po niż przed.. a stylizacje ubrań nadają się na "coś mrocznego" ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. hej nawet nawet ta 4 metka jest najfajniejsza ma taki akcet

    mika9452

    OdpowiedzUsuń