Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

28 kwietnia 2013

Metamorfoza Julka2231

Twarz

Wszystko mi się podoba. Makijaż pasuje tutaj do oczu, chociaż za nimi nie przepadam. Nawet fryzura tutaj jest jak dla mnie dopasowana. Ja poztawiłam na odcień liliowy. Szczerze, to tych oczu nie potrafię malować, więc efekt jest jaki jest. Do burgrundowego makijażu dobrałam kok i pomalowałam farbą w liliowym kolorze. Aby nadać lekko grunge'owego stylu założyłam kolczyk na jedni ucho.

Ubiór
 
Tutaj też mi się podoba, chociaż jest trochę za zwyczajnie. Twoja stylizacja poszła w stronę szarość, ja zdecydowałam pójść w beż. Moja stylizacja też nie jest jakoś wymyślna. Jeżeli chodzi o ciuchy to jedynym niewidocznym elementem jest biała koszula pod spodem swetra.
 
 
Taki suprise. Natalka powraca. Nie wiem skąd wzięła się taka długo przerwa (no dobra, może z tego, że zaczęłam pisać własnego bloga), mam tylko nadzieję, że ktoś czyta jeszcze tego bloga. Pozdrawiam wszystkich stałych czytelników.
 
 
 
 
 


1 komentarz:

  1. Strój lepszy przed, bo w stroju po skarpety do sandałków ? Góra stroju ładna. Niezbyt mi się to podoba. Makiajż przed ładny, ale po też jak najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń