Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

29 kwietnia 2013

Metamorfoza Miss1Olapink

Twarz


Ten wygląd przypomina mi trochę P!nk :O Dla mnie jednak makijaż psują te policzki. Mogłabyś zmienić kolor włosów albo brwi, ponieważ nie pasują do siebie kolorystycznie. Ja postanowiłam na wiosenny wygląd. Doll od razu wygląda naturalniej.

Ubiór

 
Niby strój fajny, ale dla mnie dziwi kolorystykę, jeżeli chodzi o makijaż. Ja postanowiłam stworzyć strój pod twój makijaż. No, w sumie to ta bluzka podsunęła mi na to pomysł :D
I znalazłam sposób na użycie tych butów.
 
Pozdrawiam wszystkie chore osoby.
 

2 komentarze:

  1. O kurcze, jaka fajna stylizacja 'po' :) I makijaż pasuje. Udana metka zdecydowanie ;)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż przed- zgadzam się, jest podobny do P!nk
    makijaż po- makijaż oczu jest bardzo ładny
    strój przed- baaardzo mi się podoba
    strój po- jestem jak najbardziej na TAK, ładnie wpasował się w makijaż doll

    OdpowiedzUsuń