Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

29 kwietnia 2013

Metamorfoza Missmagda249a

Twarz


Szkoda, że użyłaś tylko jednego cienia. Ogólnie nie mam nic do tych ust, jednak pomalowane szminką nie wyglądają zbyt ciekawie. Tym razem postawiłam na fiolet. Zmieniłam jeszcze włosy, które od zawsze, nie wiem dlaczego pasowały mi do tego koloru.

Ubiór

 
Tutaj bluzka wogóle nie pasuje. Buty i spódniczka mogłyby zostać, jednak zmieniłabym górę. Pierwsza propozycja to a'la grzeczna uczennica. Druga zaś jest sportowo-miejska. Zrobiłam też wersję z szalikiem.
 
Pozdrowienia dla waszych kotów! =^_^=
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz