Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

1 maja 2013

Metamorfoza Landryna243

Twarz


Od razu rzuciły mi się w oczy usta w połączeniu z tymi oczami. Nienawidzę tego połączenia, więc trudno było mi wykonać makijaż. Szkoda, że pomalowałaś całe usta błyszczykiem. Do twojego makijażu mam mieszane uczucia, tak samo jak do mojego.

Ubranie


Prosty zestaw, który do mnie nie przemawia. Bardzo rzucają mi się w oczy koturny, które do tej stylizacji są zbyt masywne. Ja postawiłam (znowu) na wiosenny wygląd, jednak udałam się w stronę beżu i deszczowych dni.

Pozdrawiam moją siostrę ^^

1 komentarz:

  1. Dzięki za metamorfozę , ale nie pamiętam czy się zgłaszałam . Zapraszam na mojego bloga . modneinspiracjeinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń