Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

2 czerwca 2013

Metamorfoza SpokojnaMania

 SpokojnaMania

STRÓJ
PRZED: Połączenie sukienki i spódnicy jest dobre, jednak nie podoba mi się dobór rajstop i kurteczki. Po prostu nie pasują mi do tej stylizacji. Błędem jest według mnie połączenie rajstop z butami z odkrytymi palcami.
PO: Nie wiem dlaczego tworzę dwie stylizacje po. Musze się ogarnąć, ale niektórzy ludzie mają tyle fajnych ubrań. Wspólnym elementem dla tych stylizacji jest biała torebka. Obie są utrzymane w wiosennym klimacie. Pierwsza jest bardziej zwiewna, druga może troszkę bardziej elegancka.

MAKIJAŻ
PRZED: Makijaż jest bardzo intensywny, ciemny, oczy są bardzo podkreślone. Masz dużo kolorowych cieni, nie wiem, dlaczego zdecydowałaś się użyć tylko ciemnego i śladowej ilości białego.
PO: Makijaż bardzo delikatny. Bardzo podobają mi się oczy. Połączenie fioletu i zieleni było spontaniczne, jednak jestem z niego zadowolona.


Co myślicie?
Lepiej przed czy po?

2 komentarze:

  1. Super post !Obserwacja za obserwację ? Daj znać u mnie na blogu ;p

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń