Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

7 października 2013

Przepraszam...

Witajcie. Ile to czasu minęło odkąd napisałam coś na tym blogu? Sześć miesięcy.
Sześć bitych miesięcy.
Przez ten czas ograniczyłam Stardoll do zera i znalazłam nowe hobby. I założyłam nowego bloga, ale to nie o tym.
W tym poście chciałam przeprosić stałych czytelników bloga jak i was wszystkich. Blog ma już 370 obserwatorów - jednak stanął w miejscu. Dlaczego? Przeze mnie.
Tak, biorę całą winę na siebie. W końcu blog spoczywa teraz na moich barkach, a ja nic z tym nie robiłam. Zawiodłam Ewę jaki i was - czytelników.
Jednak coś sobie postanowiłam - może to niektórych ucieszy - kontynuuje działalność bloga!
Tak, wznawiam na nowo ten blog. Jednak nie mogę obiecać regularnych postów. Mam inne obowiązki, co nie oznacza, że nie będę pisała.
Przydałaby mi się też pomoc. Jednak blog nie odżył, aby robić casting. Z tym niestety muszę poczekać. Mam nadzieję, że pomożecie blogowi na nowo się rozrastać, chociaż wiem, że to będzie trudne.
Więc życzmy sobie powodzenia, ponieważ jesteście częścią bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz