Obserwatorzy

Coś o nas

Witamy wszystkich na blogu z darmowymi metamorfozami na Stardoll. Blog istnieje od początku marca 2011 roku i jest jednym z czołowych blogów w tej kategorii . Obserwuje go ponad 500 osób. Na blogu metamorfozę otrzyma każda osoba która jest jego obserwatorem. Jeśli masz jakiś pytania skorzystaj z jednej z zakładek powyżej. Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się już teraz . Było by nam bardzo miło gdybyś został(a) obserwatorem bloga i polubił(a) nas na Facebooku .

8 października 2013

Metamorfoza emma23bob

Twarz

Muszę powiedzieć, że jest prosto, ale ładnie. Jedyne, do czego się przyczepię, to policzki >:D Doll wygląda na trochę...

Cóż, trochę wyszłam z wprawy. Nie wiadoma skąd wziął mi się fiolet. Makijaż wykonany właśnie w tym kolorze. Fryzura też została zafarbowana. Tylko usta są różowe z dodatkiem błyszczyka. Dodałam też pieprzyk i poprawiłam brwi czarną kredką.

Strój

Podoba mi się to, że spódnica pasuje kolorystycznie do okularów. Ogólnie strój też prosty jednak ma coś w sobie. No cóż, mj strój chowa się przy twoim *I Have No Idea What I'm Doing*. Strój utrzymany w fiolecie. Tak naprawdę trudno mi się o nim wypowiedzieć, ponieważ nie jestem z niego dumna...




1 komentarz:

  1. Bardzo fajna metamorfoza i stylizacje :) i bardzo ładny wygląd bloga :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń